fredag 28. oktober 2011

Det går seint men det går fremover...

Kjøkkenprosjektet skrider sakte fremover,  men hovedsaken er at det skjer hvertfall noe. Bondemannen er travelt opptatt med sine bondeting, nå driver han å "møkker" som Marihøna uttalte det her om dagen.  Jeg trenger vel ikke å utdype hva det er :D  Jeg holder vinduer og dører godt lukket mens det pågår, og heldigvis så har vindretningen vært gunstig for oss. Naboene har ikke vært like heldige. 
Men nå er det nok skitprat :D

Håper vi kommer igang med flisleggingen i løpet av helgen, det krever litt forarbeid siden vi bor i gammelthus med ingen rette vinkler. Så vi får prøve å jukse det til på best mulig måte :D 


I morgen skal jeg på Loppemarked, jeg gleder meg. Var veldig fornøyd etter mitt forrige marked. Tingene ligger ennå i esken, gleder meg til å ta dem i bruk.

Det var kun de store tingene som var priset på forhånd. Resten av loppene ble vurdert ved utgangen når du skulle betale.  Jeg var godt fornøyd med funnene mine og jeg var litt spent på hva de skulle ha for innholdet i kassa mi, spesielt serviset.  Da jeg kom til kassen, kikket de oppi kassa mi og utbrøt "OJ! så mye fint du har funnet da".  "Hva skal vi ta alt dette fine da ?"  Jeg tenkte huff dette blir sikkert "dyrt" begynte å bli redd for at jeg ikke hadde med nok kontanter.. Da kikket 7 åringen min oppi kassa og sa høyt og tydelig: Kain dokker ikke berre sei 200 krona da?.. Det ble mye fliring rundt oss, men damene ble så sjarmert at jeg fikk kassa for 200 kroner :D Så det er klart at Marihøna skal få være med i morgen også :D

Gretema..

1 kommentar:

  1. Synes jeg kjenner møkkalukta helt hit....hehe. Bor inntil et jorde, men gudskjelov er det kun snakk om en dag i året;) Blir spennende å se flise-prosjektet ditt ferdig! Klart Marihøna må være med på loppis! Ha en fin lørdag. Klem fra Eli:)

    SvarSlett