lørdag 5. november 2011

Se hva jeg har fått..

Har en fantastisk fin lørdag :D Først kom søte snille Bondemannen hjem med en stor rosebukett se så fine og så godt de passer i det lille melkespannet. Når jeg flyttet til gårds brukte Bondemannen dette spannet nettopp som melkespann. Han hentet melka rett fra melketanken i fjøset og satte den i kjøleskapet. Nå som det er slutt på melkekyr,  så passer melkespannet fint som blomstervase.






Og jammen kom det ikke Finn.no-pakke i posten også.  Så fornøyd når jeg pakket dem opp. Vekta har ei herlig grønnfarge og hjulvisper har alltid fasinert meg siden jeg som barn så Mormor og de åtte ungene. Endelig er jeg lykkelig eier av en :D Jeg er nok like glad som Mormor nå jeg :D


Nå skal jeg hoppe i dusjen, for vi skal på Høstfest i kveld, det blir koselig med helstekt gris, masse rødvin og Gode venner :D

Ha en fin kveld!

Klem Gretema

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar