tirsdag 9. juli 2013

Pufh.. pufh..

Driver å blåser bort litt støv her... host og hark.. :)

På tide å blåse liv igjen i denne bloggen, for en stund.
Som vanlig vil jeg sikkert holde på en periode for å igjen ta en lang pause. Jeg er bare sånn at jeg er veldig engasjert en liten stund så flyr engasjementet bort å fester seg til noe annet. Genet for å grave meg dypt ned i ett tema er ikke jeg født med. Jeg er en sånn som leser overskriftene og ingressen i avisen og hopper over resten av artikkelen :) Så dette har ført til at jeg har litt kunnskap om veldig mye forskjellig.

Denne egenskapen om å stadig endre fokus, har jo ført til at jeg har utallinge halvferdige prosjekter og enda fler planlagte prosjekter. Og mine planer endrer seg stadig. Bondemannen sa her om dagen at det kanskje var liksågreit at opppussingen av huset vårt går sent frem.  Ellers ville det jo ha blitt veldig kostbart å pusset opp på nytt hver jeg fikk nye ideer. Må nok bare si meg enig i det, så det er vel noe positivt i det å bruke mange mange år på oppussingen :)

Men nå er fokuset mitt på alle de uferdige strikke og hekle prosjektene mine, og jeg har nå bestemt meg for å gjøre ferdig noen av dem. Har akkurat festet siste tråden i denne genseren til Marihøna, den ser strikket i garnet Hverdags fra DSA. Mønsteret jeg har brukt fant jeg i en Sandnes Garn hefte. Opprinnelig er mønsteret en vest, som jeg gjorde om til en genser. Første gangen jeg har prøvd meg på ett sånt prosjekt, men jeg er godt fornøyd jeg.


  



Nå skal jeg finne frem neste uferdig prosjekt, tøfflene som jeg skal gi bort i gave må jeg bli ferdig nå. Her er noen som jeg tidligere har laget. 

 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar