tirsdag 25. oktober 2011

Au!

Da har jeg jammen greid å male på meg en senebetennelse, det går jo over, men jeg må  roe ned malingen noen dager.  Så dagen har blitt brukt til venninnebesøk og vindus-nettshopping.. altså bare se ikke kjøpe.. enda ;)

I jakten på fluekoloni har jeg og Marihøna gjort rent i buret til marsvinene Celine og Malin, som fikk leke gullfisk mens vi vasket buret. Vet ikke om de syntes det var like morsomt som oss, men de så da litt komiske ut der de sto på barkrakken i en gullfiskbolle.   Gullsvin som Marihøna kalte dem :D


Gullfiskbollen fant jeg på ett garasjesalg (betalte 30 kr). Marihøna har veldig lyst på gullfisk, men jeg synes det er litt fiskeplageri å ha dem i en så liten bolle. Men kanskje vi kan kjøpe kampfisk, for de trives jo på småplasser. Skal høre hva de sier på dyrebutikken...

Gretema

2 kommentarer:

  1. God bedring! Senebetennelse er IKKE godt, nei! Så søte marsvin, da! Ha en fin dag. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Hei. Du lurte på gammeldags Dymo, og den får du kjøpt hos Clas Ohlson. http://www.clasohlson.no/Siteseeker/Search_o.aspx?q=Dymo+Junior Jeg fikk kjøpt meg i dag. Ble ca 150 kroner for maskinen pluss ekstra pakke med 3 svarte bånd:)

    SvarSlett