søndag 23. oktober 2011

Både gode og dårlige nyheter....

Bondemannen min har vært så snill å lage en vinhylle til meg. Det var en vin hylle på 30 cm som var med kjøkkeninnredingen, men den vil jeg bruke som vanlig hylle. Så trengte jeg en fin avslutning på hjørneskapet. Da var ønsket klart,  Vinhylle på 20cm. Se så fin den ble. Må bare male den først så skal den henges opp. Plass til 8 flasker og en dunk :D








Fikk tatt noen flere bilder med mitt elendige mobilkamera,  det er bra en har ett stort kjøkkenbord når mange dører skal ligge til tørk.

 Dørene til benkeskapene er ferdig malt  så de skal monteres i morgen. Grunnen til at jeg har to forskjellige farger på over og underskap er at jeg vil fremheve underskapene og dempe overskap slik at det virker mer "luftig" Er spent på om illusjonen virker :D

Andre gode nyheter er at jeg endelig fant en hyggelig dame som vil selge meg mange høye smårutete vinduer :D Da blir det selvbygd vitrineskap over den gamle kjøkkenbenken vi tok vare på etter rivingen av kjøkkenet. Den skal nå få en plass for seg selv på kjøkkenet. Blir så fint atte :D



Men så over til dagens dårlige nyhet, vi har flueinnvasjon i stua. Ikke søte små bananfluer men husfluer uææææh... og jeg vet ikke hvor de kommer ifra. Typisk, nå som alle kjøkkenting står i kasser overalt i stua, og alt er bare rot. Jeg må prøve å rydde meg vei til alle plantene for å se hvem av dem som huser en fluekoloni.. Det må da være en plante kan ikke skjønne noe annet. Kan jo ikke ha det sånn, rett og slett  heslig.. Får masse ekstra trim da, her jeg går med fluesmekker dagen lang. Ush!!!

2 kommentarer:

  1. Det har jeg sett en gang før, to farver på kjøkkenskapene. Det var veldig fint, så dette blir spennende. Lekre farver sammen! Husfluekolonien har nok klekket inne og trodd sommeren endelig kom, hehe. Men æsj, skjønner godt din frustrasjon. Smekk i vei, til synderen blir oppdagen. Ha en ellers fin mandag. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg. :o)

    Takk for koselige ord inne på bloggen min, veldig hyggelig. :o)))Tipper kjøkkenet ditt blir råstilig! Gleder meg til å se det ferdig.
    Jeg har den øverste liftgardinen av de du viser under her, de er så koselige. Jeg har den på soverommet.

    En god natt til deg fra Simone :o)

    SvarSlett