lørdag 22. oktober 2011

Forandring fryder....

... også i bloggen, har lekt meg litt i dag og pyntet litt på bloggen min. Synes ikke den ble så allerverst . Har også lært meg å legge inn linker og bilder på sidene sånn at alle kan se hvilke blogger jeg følger med og linker til  Giveaways. 

I dag har Bondemannen boret hull gjennom tømmerstokkveggen slik at vi kan få satt inn ventilatorkanal. Det skal bli så godt og få en ordentlig ventilator og ikke bare en som sirkulerer lufta gjennom kullfilter. Og siden Bondemannen driver å støver ned kjøkkenet med sagingen sin har jeg tatt en malepause i dag.. God unnskyldning, eller hva?

Dermed har jeg brukt mye tid på nettet, prøver å finne nye liftgardiner, men det er jammen meg ikke enkelt. Vi har standard vindu 130 cm med listene men det finnes jo nesten ikke gardiner i den størrelsen. Merkelige greier, tenker jeg må kjøpe 140 og heller sy inn på hver side.. Disse er alternativene : 

 Tror jeg går for den siste selv om den øverste er "søtere"  men de nederste er også mye billigere :D 

Eller kanskje jeg bare må finne frem symaskinen å sy meg gardiner selv.. vips så tar jeg meg en tur innom Stoff og Stil. 
Gretema

4 kommentarer:

  1. Skikkelig fin høst-blog du har fått deg nå;) Jeg klødde meg i huet når jeg var ny her, for jeg skjønte ikke så mye av malene, men nå er det bare moro. Har forandret bloggen min ørten ganger, men den jeg har nå er den jeg er mest fornøyd med, og fått mest skryt for, selv om den også er den enkleste. Nei jeg vet ikke hvilken av liftgardinene jeg ville valgt. Er enig med deg i at den første er søtest, men nå skal det jo ikke være så mye søtt......det rustikke og industrielle er på full fart inn. Greit med søtere ting om sommeren;) Ha en toppers søndag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Bloggen din er blitt kjempefin!!! Artig å forandre litt;)

    Jeg likte den nederste liftgardinen best, men så er jeg utrolig glad i striper da...!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  3. Tusen takk for besøk :D Ja så tenker jeg at jeg vli ha en litt kraftigere gardin nå som det går mot vinter. Men nå jeg tenker på det er det jo ikke mange ukene til jul.. så jeg kan jo bare vente med å henge opp gardiner til julegardinene skal opp.. :D

    SvarSlett
  4. Hei søte deg! Takk for kjempehyggelig kommentar hos meg på shabby-bloggen! Stor klem fra Cecilie PS; fin blogg! Her kommer jeg tilbake!

    SvarSlett