onsdag 19. oktober 2011

Shoppet meg bort i dag....

Skulle egentlig bare en tur til sentrum en snartur pga noen kontorærender. Men jeg soset bort dagen på shopping... igjen.. Jeg bare elsker å gå i butikkene å se. Skulle jo egentlig ikke bruke penger i dag, men jammen kom jeg hjem noen hundrelapper fattigere i dag også.. 

Kjenner jeg begynner å bli litt lei malingen, så jeg unnskyldte meg med at jeg trenger litt ny motivasjon før jeg gikk inn på Blomster og Gave butikken i dag.. kom ut igjen med ett nydelig grått skjerf, ny klokke ( var nedsatt til halv pris da) og to sink blomster krukker... De krukkene kommer til å bli kjempefine å sette ved oppvask benken den ene som var avlang til å ha oppvaskkost, skrubb og sånt oppi. Den andre til favoritt urten min Timian. 

Vi har endelig funnet til en løsning ang. oppvask benken. Den er rett foran ett vindu som er lavere enn benkeplaten.. vi setter på nye hasper lengre opp og lager en hylle som vi kler inn mot oppvaskkummen med flis siden det skal bli flis på begge sider av vinduet.. Tror det blir knall..   Jeg har så utrolig mange  ideer oppi hodet mitt, og jeg håper jeg greier å virkeliggjøre dem alle... eller kanskje ikke alle da :D

Skulle jo lagt inn bilder av mine nye eiendeler men mobilen streiker for tiden ( har kun kamera på  mobilen) Må se til å få kjøpt meg en ny mobil. Se der nå fant jeg på noe mer å kaste bort dagen på, istedet for å male... 

Gretema.... 
som suser videre i internettet for å finne seg ny mobil 








2 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg, og at du vil følge meg:) Jeg ser du er helt ny blogger, så jeg vil ønske deg velkommen til blogglandia, og følger deg gjerne videre. Oppussing er kjempespennende og det er noe jeg liker godt å følge med på. Ps har en tendens til å shoppe meg litt bort jeg også, det er jo så mye fiiiiint! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. nei så koselig å få min første komentar :D tusen takk Eli :D

    SvarSlett